tisdag 1 januari 2013

2012...

Är året som var väldigt omtumlande på många vis... Såklart ligger mycket i att vi fick tillökning i familjen, inte en bebis utan två bebisar kom till oss 24 januari!! Lilla Anton och Ellen som nu är stora nästan 1-åringar!! Jag tycker nog tiden går lite för fort och kan inte säga att det är med stor glädje jag ser 2013 påbörjas... Eftersom jag vet att inom kort kommer min mammaledighet avslutas, om än bara på halvtid! Det känns ändå jobbigt på många vis, mycket kanske för att det nog är min sista mammaledighet...

2012 i kortbildhet:

Tänk så här såg jag ut för ett år sedan... v35+6

24 januari kommer Anton och Ellen till oss!!

Februari - Syskonen Gson

Mars - Min stora tjej...

April - kommer äntligen moster Lotta med familj och får för första gången träffa våra små älsklingar!

Maj - Hela familjen Gson

Juni - Första Gröten


Juli - Vendela blir 4 år!!

Augusti - En härlig sommarkväll med bästa vännen A

September - Kräftskiva med mormor

Oktober - Jag kan vinka hälsar Ellen

November - Vi far fram som två virvelvindar

December - God Jul önskar familjen Gson




1 kommentar:

  1. Fina Fia! Fantastiskt hur mycket som hänt på ett år! Otroligt. Vet du, jag råkade ta bort dig från min blogg av misstag och nu har jag svårt att få in dig igen. Jag hittar inte din mailadress någonstans - kan du maila mig på FB och skriva den så lägger jag till dig igen. KRAM

    SvaraRadera