söndag 17 juni 2012

Platta pärlor och sockerfirande...

Eftersom det varit en väldigt regnig dag så fick det bli inneaktiviteter!! Vi började dagen med sovmorgon, första vaknade tjugo i åtta och sen fram till halv nio vaknade övriga! Klart godkänt enligt mig... 
Vi fick våran ny/gamla tvättmaskin installerad, så nu kan jag tvätta utan att oroa mig för att tvätten ska fastna i maskin eller det inte ska bli rent!!
Sen bestämde jag mig för att göra som alla andra och smälta pärlor i ugnen!! Det gick så här:







När vi var klara med armbandet var vi såklart tvungna göra ett halsband också...

Idag är dessutom ingen vanlig dag utan våran bröllopsdag!! Sockerbröllop är det vi firar!! Dock inte med något direkt festligt... Vi smygfirade i fredags med en lunch på Restaurang Fyren i Trosa!! Så blir det när man har småbarn, man får liksom anpassa sig och göra det som funkar... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar