tisdag 25 september 2012

8 månader av kärlek...

Hipp Hurra för Anton och Ellen igår!!! 8 månader har gått sedan vi äntligen fick våra mirakel... Vart har den tiden tagit vägen??? Jag börjar känna lite smått panik över att dom snart är stora nog att börja dagis och jag ska börja jobba!!! Är inte alls sugen på det utan vill vara hemma med dem läääänge, men tyvärr går det inte... Men jag ska njuta av varje dag fram tills dess!!!


Så här söta är dom mina små älsklingar!! I dom fina mössorna som deras moster virkat!!


Såhär kan man göra med sin lillasyster tycker Vendela... ;-)


Detta är en vanlig syn i vårat hem numera, Anton stå tränar mot det mesta han hittar...


Jag försökte mig på att sälja lite av alla kläder/prylar vi har, men det gick sådär... Blev av med lite men hade mycket med mig hem igen! Bara försöka igen!! Får dock lite sålt via FB, så tänkte jag lägga ut lite på Tradera... Sen får nog resten skänkas bort....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar