söndag 16 september 2012

Ojoj....

Alltså gårdagen var helt fantastisk!!! Vilken föreställning, helt magisk från början till slut!!! Alla var superduktiga, särskild Ola... 


Jag lämnade hemmet redan vid lunchtid, då jag skulle åka med dom dära röda bussarna som hemifrån mig tar en vääääldans tid... Sen var det tåg som gällde innan vi var framme på Söder. En liten fika fick det bli innan vi begav oss till Göta Lejon! På vägen dit passerade vi en skolklass som hade loppis och jag hittade den ultimata presenten till Anton och Ellen... Om man gillar saker som låter vill säga... OCH LÄT GJORDE DEN HELA TIDEN... Inte så smart kanske när man ska gå på musikal!!! Så den förpassades till garderoben och spelade säkerligen fint för stackaren som stod där... Lyckades dock få den vara tyst på restaurangen vi åt på efteråt!! 

Jag hade fått i uppdrag välja mellan de tips vi fått av min svåger och jag valde Indian Garden som ligger på Västgötagatan. Och jag är säker på jag valde HELT rätt!!! Vilken god mat och vilken service!!! Maten stod på bordet innan vi beställt den kändes det som... Jag beställde Kungsräkor med pressad vitlök, färsk ingefära och koriander, paprika, tomat, färska ananasbitar och special ananassås!! Så himla gott var det!!! Och vilka räkor, dom måste vara jääääätte stora... MUMS!!


Dagen idag har vi fyndat oss ett nytt matbord med stolar!! På Blocket kan man verkligen göra sig fynd!!! För en tusenlapp flyttade idag bordet Bjursta med 6st stolar in, helt klart godkänt. 


Ellen har idag för första gången ställt sig upp själv med hjälp av vardagsrumsbordet... Nu börjar det bli livat på dom där två små!!! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar