torsdag 1 november 2012

Nähä...

Det var inte några baskilusker i Vendelas urin... Men eftersom hon verkar svara på antibiotikan så ska hon slurpa i sig resten av kuren. Men man undrar ju var baskiluskerna befinner sig?! Särskild när man som jag är lite för bra på att komma på vad det kan vara...

Trots att jag haft alla barnen hela veckan har det gått över förväntningarna!! Trodde jag skulle vara mer eller mindre ett vrak vid det här laget... Men är nog bara ett halvt vrak! Såklart lyckades vi pricka in veckan då M jobbat mycket samt haft kvällsmöten två kvällar... Men nu är det torsdag och han är ledig till måndag, så jag ska njuta!!!


Jag ska åka till Ullared nästa vecka!! Någon som har några bra tips vad jag ska köpa?? Tänker rikta in mig på barnkläder, leksaker samt matprylar till tvillingarna... Kanske lite julpynt får följa med hem också! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar