tisdag 24 juli 2012

6 månader...


För sex månader sen föddes våra underbara barn Anton och Ellen!! Kan ännu inte förstå att två små bebisar kan lära en så mycket och få en känna obegränsad kärlek!!!
Innan dom föddes undrade jag ofta hur det skulle bli... Med en storasyster som var ganska krävande som bebis så fanns tankarna hur vi skulle fixa två stycken samtidigt?! Hur man skulle kunna älska två bebisar till?? Och vad skulle storasyster tycka om sina småsyskon?
Med facit i hand så oroade jag mig helt i onödan!!!! Anton och Ellen är nog de snällaste bebisarna som finns, klart dom också är jobbiga ibland... Men dom sover allt som oftast bra, dom äter bra och dom är sällan arga eller ledsna. Om man bortser från att Anton nog har en tand på G som gör honom lite lagom gnällig... Storasyster har visat obegränsad kärlek till dom små! I början tyckte hon det var lite jobbigt när dom skrek, men det är inte lätt förstå att bebisar skriker av helt andra anledningar än vad man gör när man är 3,5år. Bebisar skriker ju när dom är hungriga, ont i magen, vill ha uppmärksamhet eller av alla andra tusen anledningar som finns...
Nu ser jag fram emot dom kommande sex månadern fram tills dom blir ett och sen när dom blir två, tre, fyra och förhoppningsvis många år till!!! 
Grattis mina små sex månaders, mamma älskar er gränslöst!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar