fredag 4 maj 2012

Awards...

Titta!! Jag har fått min första Award!! Av min finaste finaste vän Elin, som precis som jag är tvillingmamma!! Ska nog skriva ett eget inlägg om hur det gick till när vi lärde känna varandra... Elins har en supermysig blogg, där hon skriver om allt och ingenting men framför allt om sina fina tjejjer A och E!!

Så här går det till:

Liebster Blog Award är skapad för att lyfta fram bloggar med 200 st prenumeranter eller färre. Reglerna är som följer (på engelska då tävlingen är internationell)


In order to accept the award, the recipient will:
1. Thank the person who gave you the award.
2. Link back to that person´s blog.
3. Copy and paste the award to your blog.
4. Present the award to 3-5 blogs of 200 followers or
less that you feel deserve this recognition.
5. Let those blogs know by leaving them a comment.
Så då var det min tur att dela ut awards till fina bloggar och bloggare :)
1. Livet enligt Lotta: Min fina fina storasysters blogg!! Jag har verkligen den bästa storasystern man kan ha (säger säkert alla men jag har verkligen det!!!)!!! Här skriver hon om sin fina familj och om sin stora hobby virkning.
2. PrickigAnna: Min finaste OCH prickigaste vän!!! I hennes prickiga blogg kan man hitta allt från söta ungar, fin inredning till mysiga stunder!!! 
3. Vardag med barn: Tillhör en mycket kär vän! Här skriver hon om sitt liv som mamma till tre fina små C och som fru till stora C. Själv heter hon Å och borde kanske döpa om sig... ;-) 
Jag läser många fler blogga, men de flesta är större eller så håller jag gärna för mig själv vilka jag läser... Så dessa är mina absoluta favoriter!!!

4 kommentarer:

  1. Men åh tack fina fina du...så glad jag blir! <3

    SvaraRadera
  2. Hihi, den är du värd fina Fia!! :)

    SvaraRadera
  3. Stor kraaaam och massor med pussar till bästaste lillasyster Fia <3

    SvaraRadera
  4. Grattis till award! Alltid najs med uppskattning:)
    Gillar din prickiga bakgrund!
    Kram!

    SvaraRadera