lördag 12 maj 2012

Leklördag...

 Idag har jag haft en Vendela-MammaMysdag!!! Är ju en av fördelarna med att inte amma att jag kan åka iväg längre stunder och bara mysa med min stora tjej!!
Vi började dagen med den obligatoriska lördagsdansen, näst sista gången och sen blir det uppvisning. Efter dansen tog vi med oss S med mamma J och styrde bilen mot Tullinge och Lekslottet. Vi valde aktivitet efter vädret och idag regnade det så alltså inomhus aktivitet... Väl där lekte tjejerna nästan konstant i tre timmar, med en liten fika paus! Vendela var helt svettig på slutet så det såg ut som hon duschat för håret var så blött... Dom sprang hit och dit, klättrade i ställningar, åkte rutschkana, lekte i bollhav, hoppade hoppborg, klättrade lite till... Ja, ni fattar lek för hela slanten!!! Och inte en enda gång bråkade dom!!!!!!

Så här söta var Anton och Ellen i morse!!! Måste bara säga jag älskar dom där napparna som ser ur som när jag var liten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar