måndag 7 maj 2012

Men fy på mig...

Hur sjutton gick det till att jag inte gjort något inlägg sen i fredags??? Känns som jag skrev ett för någon dag sedan... Men tydligen inte... 


I går var jag och Vendela samt hennes kompis C med mamma M på Mora Träsk! Vi tog först med oss tjejjerna till BurgerKing för lunch, uppskattat både hos barn och mammor. Sen åkte vi vidare till Södertälje och en av sporthallarna där. Vi var tidiga dit och några av de första som kom in. Vi shoppade lite skivor och sen sprang våra tjejjer runt som två vilda höns... Men tillslut satte dom sig snällt vid scenen och väntade, vi mammor satte oss längre bak. Sen höll dom sig där framme hela tiden och gjorde alla rörelser med stor inlevelse!!! Om dom sjöng vet jag inte men det tror jag!! Dom var helt slut när allt var över och vi fick två nöjda tjejjer med oss hem. 

Värre är att mina små Busbollar är jätteförkylda!!! Båda hostar, Ellen är jättesnuvig, Anton har början till feber och båda är mer gnälliga... Tur är att dom inte är hängiga iallafall!!! Nu hoppas jag bara dom snabbt piggar på sig för jag vill gå på föräldragruppen på torsdag då det ska pratas mat... Är ju snart dags börja fundera på detta. Vet att rekommendationerna har ändrats sen Vendela var liten så jag känner att jag behöver uppdateras!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar