söndag 27 maj 2012

Mors dag...

Idag är Mors dag, min tredje som jag firar!! Minns min första så väl... Den spenderades nämligen först med fruktansvärda smärtor och ett besök på akuten, det var mitt andra gallstensanfall på några veckor! Opererades några månader senare. Men den där första Mors dag skulle firas med en god middag på fin restaurang... Det blev inget av med det inte! 
Idag firades den med att jag fick se min fina fina Vendela uppträda med sin dansgrupp på stadens stora scen!!! Blev alldeles tårögd över dom sex små söta flickorna iförda randiga/prickiga kläder, tingelingvingar och så söta, dansade som små busungar. Dom viftade på rumpan, lipade och skuttade runt, tror dom fick alla i publiken smälta!!! Mitt mamma hjärta smälte och jag är så stolt över min fina tjej!!

Efter föreställningen, som också sågs av mormor, slöt vi upp med resten av familjen hos Farmor. Där fikades tårta och dracks kaffe, mumsigt värre och välbehövligt!! Sen blev det Sushi middag och en trött familj som återvände hem.

Grattis till alla fina mammor därute!! Hoppas eran dag varit lika underbar som min!!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar