lördag 14 april 2012

Familjelördag...

Idag har vi haft en hemma mysdag! Fast lite tråkiga saker har vi gjort också... Tvätta!! Jösses, tar det liksom aldrig slut??? Känns som vi inte gör annat än tvättar och ändå så tronar det upp en hög som är högre än Kebnekaise så här lagom till lördagen... Men vi varvade tvättande med bakning av frallor, lite ommöblering i vardagsrummet och en barnvagnspromenad!!



Under ovan nämnda barnvagnspromenad upptäcker vi att vagnen inte riktigt ser ut som den ska... Bakhjulen pekar liksom inåt och själva bakaxeln (om det nu heter så...) är böjd nedåt!! Dessutom ser man på hjulen att även dom är skadade pga detta för låsmekanismen är skev... Den har varit svår låsa men inte har vi reagerat på att detta hänt och det är därför. Kul, med en ny vagn som är trasig... Hoppas nu bara det är något som går på garantin för annars blir jag sådär lagom glad!!! Känns som att köpa en ny vagn är vad vi har lust med när man lagar bilen för nästan 12000:-!!

Roligare är att det i min familj verkar råda lite av vad man kan kalla Babyboom... 24/1 föds mina tvillingar Anton och Ellen, sen dess har det formligen ploppat ut bebisar. Två av mina systrar har fått varsitt barnbarn och två av mina kusiner har fått barn!! Så sex bebisar har det kommit inom loppet av 2,5 månad... Det är väl ändå babyboom?!

1 kommentar:

  1. Fina bilder! Det ser ut som om Vendela gillar sin ugglemössa (vilket värmer mosters hjärta). Är snart klar med de två ugglemössorna mamman i eran lekpark beställde. Hoppas hennes tjejer blir lika förtjusta i sina. Vendela har startat en ny trend i Hölö...and I like it ;)

    SvaraRadera