tisdag 17 april 2012

Min lille Anton...

Idag bara måste jag skryta lite om vad lille Anton kan... Han har verkligen börjat koncentrera sig på att slå på saker! I morse vaknar jag av att han ligger super koncentrerad och slår på en leksak som hänger på deras spjälsäng!!! Flera gånger siktar han och smäller till!!! Igår när han satt i babysittern såg det ut så här:
Är han inte duktig??? Min stora kille!! (Han är ju trots allt en hel minut äldre än sin syster Ellen... Som förövrigt just nu ligger bredvid mig i soffan och snackar så öronen skaver...)

Vi har idag haft besök av min kära vän M med sina två döttrar! På förmiddagen hade vi bara dom små hemma, men vid två hämtade vi hem storasystrarna för ännu mera bus och lek!! Är så härligt med dagar då man inte behöver tänka på massa måsten utan bara kan njuta och prata strunt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar