torsdag 12 april 2012

Glädje och sorg...

Livet är skört och kan på bara en sekund förändras! Det är något jag idag blivit varse om... Jag är medlem i en grupp på Facebook för oss som har eller väntar tvillingar. I går förlorade en av medlemmarna sin ena tvilling, vid ett UL inför ev igångsättning i v37+0 konstateras att ena sonen dött. Mamman har under flera gånger förra veckan bett att få bli igångsatt men nekats och igår får dom det fruktansvärda beskedet att deras lille Oliver somnat in i magen. Hans bror Kevin lever och dom båda förlöses med kejsarsnitt. Dom blir föräldrar till två pojkar, men bara en kommer få växa upp... Livet är så orättvist och kan förändras på bara några ögonblick! Sänder alla mina varmaste tankar till familjen!

Att vänta tvillingar innebär många risker och jag är evigt tacksam för att allt gick bra för oss. Anton och Ellen är mina ögonstenar, såklart även deras syster Vendela!!! 

1 kommentar:

  1. Ja, usch! Jag läste det också och tårarna bara rann... Bara tanken på att vara i samma sits. Stackars!

    SvaraRadera