lördag 18 augusti 2012

Namnsdagsfirande...

Idag var det Ellens namnsdag och det måste såklart firas... Så jag bakade, på makens begäran, potatisbakelser!! Om man nu kan kalla det baka då jag använde en tårtbotten jag hade i frysen... Men jag gjorde ju faktiskt smörkrämen och byggde ihop dom små läckerheterna!!! Dock fick inte namnsdagsbarnet smaka utan fick nöja sig med en hög vindruvor, som hon mest smetade runt på bordet men med lite hjälp åt hon glatt upp dem. 

I övrigt har dagen mest fyllts med tråkiga måsten... Ni vet städa, tvätta, plocka, fixa m.m. Men imorgon blir det bio för mig och Vendela tillsammans med hennes kompis C och min kompis M!!! 








4 kommentarer:

  1. Du, de där bakelserna såg inte dumma ut!
    Och grattis i efterskott söta Ellen!
    Ha en fantastisk söndag, fina du!
    Kram Elin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ellen tackar så jättemycket!! Och undrar när hon får leka med A o E?!
      Kram

      Radera
  2. Jag ääääälskar potatisbakelser, det får du gärna ta med dig på torsdag...;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om jag haft några kvar så kunde jag gjort det... ;-) Men en potatis kan jag alltid ta med?! :-D

      Radera