måndag 26 mars 2012

Det går aldrig ihop...

Det går aldrig få ihop dagarna med dagishämtning och matning av Busbollarna... Man vill ju inte väcka dem för att det ska funka och jag kan ju inte heller mata dem sprängfulla bara för att kommunen bestämmer jag måste hämta en viss tid... Hur man än vänder sig har man ändan bak!! Idag är en sån dag när det inte alls funkat... Först äta vid sju, sen sova till tio och äta lite men nu måste dom äta igen innan jag går hämtar, alltså redan om en halv timme max!! Ibland undrar jag för vem dagistiderna är bra?? Dom är inte bra för mina bebisar som blir lidande då man inte kan hålla regelbundenhet i mattider och absolut inte för Vendela som inte får vara på dagis när hon vill.... Dessutom betalar man full avgift för något som man inte har rätten utnyttja!!

Nä, nu har jag gnällt klart och ska väcka dom som sover så gott så jag kan klämma ned lite mer mat i dem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar