lördag 10 mars 2012

Lördagsmys...

Underbara tulpaner pryder mitt köksbord!!

Här började vi morgonen med att få sova länge... Till kvart över sju, vilket enligt min man inte är sovmorgon men för mig kändes det som det!
När vi väl kom upp startade vi dagen som sen har varit fylld av familjemys!! Vi har fyllt dagen med följande:
  • Mathandling för mig och Busbollarna
  • Hämtning av mormor
  • Lagning av en trasig dimmerknapp (den gjorde inte jag utan en elektriker ;-))
  • Dans för Vendela (hon gillade det starkt)
  • God Burgundisk gryta till middag
  • Melodifestivalen

Puh, efter allt detta dunsade jag ned i soffan och är supertrött!! Kan säga att även Vendela var supertrött, tror att dansen slukade massor energi... Det var första gången hon var där idag och jag har ingen aning om vad dom gjorde då vi föräldrar snällt fick vänta utanför! Det kommer bli en avslutningsuppvisning innan sommaren och då får vi se vad dom gjort! Så spännande!! Min lilla tjej har blivit en stor tjej och hennes mamma hinner inte med...



Bjuder på en fin bild på Ellen och Vendela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar