fredag 16 mars 2012

Fredagsfamiljemys...

Eftersom Vendela inte får gå på dagis fredagar så är pappa alltid ledig då! Jätteskönt med fyra dagars helg för hela familjen!! Idag började vi dagen med sovmorgon till kvart över sju, då Vendela väckte oss. Anton och Ellen sov då ännu, men vaknade strax efter och likaså jag själv... Jag ska inte klaga på nätterna för inte trodde jag att dom skulle sova så bra som dom gör! Oftast äter dom vid 23 sen sover dom mellan 3-4timmar för att äta och sen sova 3-4timmar till... Så jag klagar absolut inte på att jag är trött!!!

Dagens uppdrag var köpa danskläder till Vendela! Så vi åkte till Stadium där vi hittade en fin gympadräkt med tillhörande tights. Så nu kan hon dansa ordentligt imorgon!!! Efter det blev det lunch på Max, mathandling på Maxi och sist fika hos farmor.

Imorgon ska jag åka klippa samt färga håret, vilket är välbehövligt... Har dock inte kommit på hur jag ska se ut så det får jag nog fnula lite på eller lämna över allt till frissan!

Nu ska jag krypa ned i soffhörnet och börja se sista säsongen av 24! Ni som följt mig under graviditeten vet att jag spenderade mina sista månader i soffan tittandes på 24... Men jag hann bara med de fem första säsongerna så nu har jag plöjt säsong 5-7 och idag påbörjas säsong 8!

1 kommentar:

  1. Härligt med lång helg!
    Oh, jag skulle verkligen också behöva färga och klippa mitt hår. Jag är lite för snål just nu för att gå till frissan bara. Blir till att färga själv hemma och be syrran klippa toppar :P

    Ha en mysig helg!
    Kram Elin

    SvaraRadera