onsdag 28 mars 2012

Host, host och lite snor...


(Notera gärna att Anton 9v gammal håller sin flaska själv...)


Jag min stackare verkar ha blivit förkyld... Behöver jag säga mer??? Därför blir det kort inlägg!

I går var det 2-månaders kontroll för mina Busbollar och dom fick såklart godkänt!!! Anton väger nu över 5kg och Ellen lite över 4,5kg så dom växer på jättefint!!! Är nog tack vare den där goda cocktailen man blandar till X antal gånger per dag... Den som var i mina tuttar växte man tydligen inte av! Men nu lägger vi det bakom oss och fokuserar på att dom mår bra för det är viktigast!

1 kommentar:

  1. Usch, stackare! Krya på dig! Själv har jag haft en sjukling till karls här hemma.. och jag lovar dig att det inte heller är speciellt kul!
    Vad skönt att de gick igenom besiktningen, men vem skulle tro annat så fina som de är! :)

    Ha en fin Torsdag!
    Kram

    SvaraRadera