onsdag 14 mars 2012

Dom växer så det knakar...

Idag har jag varit på BVC och vägt mina små Busbollar!! För er som inte vet så har dom inte riktigt ökat bra i perioder. Nu senast var det Ellen som inte gått upp bra... Därför får dom till större delen ersättning och jag ammar kanske en-två gånger per dag.
Idag vägde Anton 4780gr och Ellen 4000gr, så båda hade gått upp runt 700gr på två veckor!! Känns jätteskönt och nu hoppas vi det fortsätter.
När vi var klara på BVC var det bara köra snabbt till dagis och hämta storasyster, var sen till dagis vilket inte gillas av personalen (men tur var det gympadag och dom var sena tillbaka från gympasalen...) och det kan jag skriva ett helt eget inlägg om en annan dag...

Här kommer en bild på min morgonfika (som jag bara hann äta ena hjärtat av och latten blev fisljummen...)

1 kommentar:

  1. Vad skönt att höra att de växer på sig de små sötbollarna :) Ha en fin dag! Kram Elin

    SvaraRadera