fredag 9 mars 2012

En dag fylld med mys...

Idag har jag, Anton och Ellen varit på tvillingträff hos Elin! Det var supermysigt!
Elin och jag träffades på FB och idag var första gången vi träffades.
Jättekul träffa någon mer som precis som jag har tvillingar, för det är trots allt andra funderingar än om man bara har en kotte...

Så här trött blev Ellen av att träffa A o E!

Anton chillar med nyfunna vänner!

Medan vi var på tvillingträff så passade pappan och Kråkan på att köpa oss en ny bil!
Den vi har är inte så praktisk och vi behövde en större och en till bil. Så nu kör vi runt i en fin bil av märket Sittoträng, dock är det inte trångt då det får plats 7pers i den... Jag har inte provkört den än, men imorgon blir det premiär för mig! Lovar lägga in en bild på bilen så ni får se skönheten!

När vi kom hem så låg det ett paket i brevlådan... Där fanns dessa fina bodysar!! Inköpta för 104kr genom en Facebookgrupp där man bara säljer tvillingkläder, dvs dubbletter av allt eller matchande plagg! Supersmart när man inte vill köpa nytt men ändå kunna klä dem lite lika...


3 kommentarer:

  1. Åh vad kul att du börjat blogga igen. Vad roligt med ny bil och superfina bodies. Många kramar från Mirren

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kände det var dags igen! När du känner dig på banan igen så tycker jag vi ska ses!! Kram

      Radera
  2. Var en kanondag! Som sagt - måste bli en repris!
    Vilka fina bodysar!!:)

    Kram Elin

    SvaraRadera