lördag 31 mars 2012

Lördagsdans och Medborgardagen...

Idag har jag haft en riktig mamma-Vendela mysdag! Vi lämnade pappa hemma med Anton och Ellen lagom till lunch då vi började med Vendelas dans. Hon går varje lördag på Minikids dans som ABF anordnar här i Hölö. Det är verkligen uppskattat och i 45min gör dom något som jag inte har en aning om eftersom vi föräldrar snällt får vänta utanför... Men roligt verkar dom ha och trötta blir dom!!
Sen begav vi oss in till Tokstan där man på Stadshuset ordnade något som heter Medborgardagen med massa olika aktiviteter. Med oss tog vi mormor. Vi har provat sitta i polisbil, fiskat i fiskdamm, fikat, fått ballong, gjort en löpsedel, fått ett brandbilsmemory, polisklippdockor (som vi ska ha som pyssel när kusinerna (inte) kommer nästa vecka) och såklart har vi fikat!!! Vi har helt enkelt haft en toppendag jag och min stora tjej!!!
Imorgon lämnar jag pappan hemma med ALLA tre barnen och åker på barnbasar i AXA Sportcenter!! Hoppas på göra lika bra fynd som sist...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar