torsdag 8 mars 2012

Kvinnodagen, skrikkaos och massa mys...

Jag är nog inte någon direkt kvinnodagsfirare...
Vi kan väl fira oss varje dag istället tycker jag! Men bara för att så en tulpan till alla mammor, mor-farmödrar, systrar, väninnor och framför allt mig själv!!



Ibland så bestämmer sig mina tvillingar för att dom ska samarbeta lite väl mycket för min smak... Som idag när vi haft en underbar sovmorgon och då vill man liksom dagen ska fortsätta i samma anda?! Men icke då, det ville inte dom... När jag ammat dem båda var ingen nöjd = skrik tills jag fått fram ersättningen! Sen när jag la dem i babygymmet somnade Anton samtidigt som hans syster skrek som en galning precis bredvid... (hur kunde han sova är en gåta!) Sen somnade Ellen och vad gör då hennes bror?? Jo, han börjar skrika... Sånt är livet med mina tvillingar, men jag kan ändå inte förmå mig tycka det är jobbigt för jag fullkomligt svämmar över av kärlek till dem!!!

Denna bild är tagen på BB


Här är en bild på stolta storasyster Vendela!!


Nu ska jag mysa vidare med mina små älsklingar och längtar tills storasyster kommer hem så vi kan mysa allihopa!!

1 kommentar:

  1. Haha, ja mina tjejer kan också sova trots att syrran skriker henne rakt i örat! De är allt bra knasiga! Ha en fin dag!!

    SvaraRadera